مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-29سياسي

برنامه ریزی برای ساماندهی انشعابات آب در اردبیل/انشعابات غیرمجاز ساماندهی شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای ساماندهی انشعابات گفت: مقابله با انشعابات غیر مجاز در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر یکشنبه در جلسه تعاملی و مشورتی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای ساماندهی انشعابات اظهار کرد: مقابله با انشعابات غیر مجاز در دستور کار قرار دارد.

وی از آمادگی دستگاه قضایی استان برای هماهنگی، تعامل و هم افزایی در ارائه خدمت به خبر داد و گفت: مسلماً پیوست های قضایی در پروژه ها و پیمان های آب و فاضلاب از بهترین راهکارهای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات در این حوزه است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه صیانت از منابع طبیعی و خدادادی همیشه حرف اول را می زند بنابراین تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه اقدامات عملی انجام یابد.

حجت الاسلام کثیرلو با تقدیر از زحمات مسئولان و کارکنان آب و فاضلاب استان گفت: آب در متون اسلامی، جایگاه رفیعی دارد و درباره این اکسیر زندگی، سخن بسیار و آثار و احکام و آداب بی شمار آمده است و آب، موهبتی الهی است که کمتر نعمتی با آن برابری و همسانی می کند و با توجه به آموزه های متعدد دین مبین اسلام،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ساماندهی انشعابات آب در اردبیل/انشعابات غیرمجاز ساماندهی شود

برنامه ریزی برای ساماندهی انشعابات آب در اردبیل/انشعابات غیرمجاز ساماندهی شود