مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-29اقتصادي

پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در خانمیرزا ایجاد می شود


مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: برای افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرستان خانمیرزا در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: امسال حدود 87 میلیون دلار برای اهداف صادراتی استان در نظر گرفته شده است و در فروردین ماه 9 میلیون دلار کالا صادر شد.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری افزود: اقلام صادراتی استان بیشتر شامل شیرخشک، موکت، کیسه فریزر، دستکش، خوراک آبزیان و لوازم خانگی است.

تولیدکنندگان تسهیلات بازسازی و نوسازی خطوط تولید دریافت می کنند وی ادامه داد: برای افزایش صادرات محصولات تولید شده در استان به تولیدکنندگان تسهیلات بازسازی و نوسازی خطوط تولید داده می شود تا کالای به روز و با کیفیت و بازارپسند تولید شود همچنین تسهیلات در گردش برای افزایش تولید پرداخت می شود.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیشتر تولیدات استان به کشور های همسایه از جمله عراق و افغانستان صادر می شود، اظهار داشت: در بحث بازاریابی به تولیدکنندگان کمک می شود تا بازار هدف در کشور های همسایه را بیابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در خانمیرزا ایجاد می شود

پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در خانمیرزا ایجاد می شود