مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-29سياسي

شناسایی 61 غیرروانشناس دیگر/ از مردم عذرخواهی می کنم


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران گفت: 61 غیر روانشناس و 32 صفحه را در این زمینه شناسایی شده و به عنوان لیست دوم افراد غیرمجاز در حیطه روانشناسی معرفی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حاتمی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در همه جای دنیا هر کسی که می خواهد در حوزه سلامت روان فعالیت کند باید براساس قوانین آن کشور عمل کند و باید از فیلترهای تخصصی عبور کند.

وی با اشاره به قانون سازمان روانشناسی در مجلس شورای اسلامی گفت: 61 غیر روانشناس و 32 صفحه را در این زمینه شناسایی شده و به عنوان لیست دوم افراد غیرمجاز در حیطه روانشناسی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه روانشناس کسی است که دارای مدرک فوق لیسانس باشد گفت: لفظ روانشناس بعد از دریافت مدرک به افراد اطلاق نمی شود بلکه باید در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مراجعه کرده و مجوز دریافت کند بنابراین اگر کسی مدرک هم داشته باشد اما مجوز نداشته باشد براساس قانون اجازه فعالیت ندارد.

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: هیچ ارگانی حق نظارت بر روانشناسان را ندارد و صرفاً سازمان اجازه ورود به این حیطه را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 61 غیرروانشناس دیگر/ از مردم عذرخواهی می کنم

شناسایی 61 غیرروانشناس دیگر/ از مردم عذرخواهی می کنم