مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-29سياسي

راه برون رفت از چالش جدی انسان معاصر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین نشست بین المللی با عنوان هم اندیشی مرجعیت علمی قرآن کریم با هدف پاسخگویی به مسائل فکری جامعه معاصر با حضور جمعی از اندیشمندان و محققان دانشگاه های ترکیه، - رییس قطب تعمیق باور های دینی گفت: راه برون رفت از چالش جدی انسان معاصر را حاضر کردن قرآن در صحنه تولید دانش های گوناگون می دانیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین نشست بین المللی با عنوان هم اندیشی مرجعیت علمی قرآن کریم با هدف پاسخگویی به مسائل فکری جامعه معاصر با حضور جمعی از اندیشمندان و محققان دانشگاه های ترکیه، روز یکشنبه، یکم خرداد 1401، ساعت 20:30 در سالن همایش های غدیر به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری مؤسسه البیان للتواصل و التأصیل برگزار شد.

این نشست با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد تقی سبحانی، رییس قطب تعمیق باورهای دینی با موضوع ظرفیت ها و شیوه های تحقق مرجعیت علمی قرآن آغاز گردید.

ایشان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و نخبگان هدایتگر جامعه اسلامی، سخنرانی خود را چنین ایراد فرمودند: این جلسه در شرایطی تشکیل می شود که جهان در حال تحولات جدی است و امت اسلامی با چالش ها و نیازهای اساسی مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه برون رفت از چالش جدی انسان معاصر

راه برون رفت از چالش جدی انسان معاصر