مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-29پزشكي

50 درصد مردم سمنان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با انتقاد از کاهش یک باره روند واکسیناسیون کرونا، گفت: 50 درصد مردم تحت پوشش دانشگاه دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

- سعید کساییان در گفتگو با خوشبختانه کنترل شده است اما این به معنای کاهش رعایت پروتکل ها مانند ماسک و تجمعات و … نیست چرا که مدرکی دال بر اینکه بیماری کرونا به صورت کامل از بین رفته، وجود ندارد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه متأسفانه روند واکسیناسیون بسیار کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: 50 درصد مردم سمنان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند این در حالی است که اصلاً نمی توان گفت، بیماری کرونا از بین رفته یا دیگر باز نمی گردد.

کساییان بیان کرد: آنتی بادی حاصل از تزریق دو دز واکسن کرونا کاهش می یابد و برای بهبود سطح ایمنی بدن مقابل کرونا تزریق دز سوم واکسن الزامی است.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا، سرخک و آبله میمون، رعایت فاصله گذاری و زدن ماسک مد نظر افراد باشد، گفت: روند تزریق واکسن کاهش یافته و هنوز 50 درصد از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه واکسن نزده اند به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است همچنین از شهرستان های شاهرود و میامی نیز خبر می رسد در هفته های اخیر کسی بابت شیوع کرونا جان خود را از دست ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد مردم سمنان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

50 درصد مردم سمنان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند