مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-29سياسي

هزینه های معنوی حادثه متروپل متوجه مدیریت شهری است


هزینه های معنوی حادثه متروپل متوجه مدیریت شهری، سازمان نظام مهندسی، منطقه آزاد اروند و بسیاری دیگر از دستگاه های اجرایی مستقر در منطقه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر امانی، در تذکر پیش از دستور شست و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حادثه ساختمان متروپل اظهار کرد: این حادثه پس از شش سال از ساختمان پلاسکو ایران را تکان داد و تبدیل به عزای ملی شد این مصیبت را به اهالی خوزستان به ویژه مردم آبادان تسلیت میگویم.

وی با بیان اینکه این حادثه علاوه بر سنگین بودن هزینه های مالی و از دست دادن انسان ها هزینه حیثیتی و معنوی نیز دارد گفت: هزینه های معنوی این موضوع متوجه مدیریت شهری، سازمان نظام مهندسی، منطقه آزاد اروند و بسیاری دیگر از دستگاه های اجرایی مستقر در منطقه خواهد بود.

امانی ادامه داد: متأسفانه این پروژه که از نوع پروژه های مشارکتی شهرداری آبادان بوده و هنوز به بهره برداری کامل نرسیده بود که به چنین سرنوشتی گرفتار شد مدیریت شهری ایران دچار سردرگمی شدیدی شده است و پس از اعلام استقلال از دولت و تبدیل به نهاد عمومی غیر دولتی و خودکفا شدن مالی نه تنها تبدیل به مستقل نشد بلکه متولیان بسیاری را هم پیدا کرد که منطقه آزاد جدیدترین متولی آن در برخی از شهرهای کشور از جمله آبادان و خرمشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های معنوی حادثه متروپل متوجه مدیریت شهری است

هزینه های معنوی حادثه متروپل متوجه مدیریت شهری است