مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-29سياسي

نقش کلیدی ترویج فرهنگ شهادت در جلوگیری از نابسامانی و انحرافات اجتماعی


رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: وظیفه داریم نسل نوجوان، جوان و دانشجو را با رسالت شهدا و اهداف این عزیزان آشنا کنیم، چرا که با تحقق این مهم خیلی از کج روی ها و نابسامانی های جامعه از بین خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی آقایی جودکی پیش از ظهر ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانشجومعلم، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان لرستان میزبان و میراث دار 33 دانشجو معلم شهید است.

وی خاطرنشان کرد: از یک سال گذشته تصاویر، زندگی نامه و دست نوشته شهدا جمع آوری و در کتابی تحت عنوان سروهای سربلند چاپ شده که امروز در این یادواره از آن رونمایی خواهد شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه شهدا به اقتضای شرایط کشور یک روز احساس تکلیف کرده و با رشادت خود برگ زرینی را در دفاع مقدس ورق زدند، افزود: ما نیز امروز باید احساس تکلیف کرده و فرهنگ ترویج و شهادت را به نسل های آینده منتقل کنیم.

آقایی جودکی با تاکید بر ترویج فرهنگ شهدا، بیان داشت: وظیفه داریم نسل نوجوان، جوان و دانشجو را با رسالت شهدا و اهداف این عزیزان آشنا کنیم، چرا که با تحقق این مهم خیلی از کج روی ها و نابسامانی های جامعه از بین خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی ترویج فرهنگ شهادت در جلوگیری از نابسامانی و انحرافات اجتماعی

نقش کلیدی ترویج فرهنگ شهادت در جلوگیری از نابسامانی و انحرافات اجتماعی