مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-29سياسي

توانمندسازی شبکه امامان محلات اولویت تبلیغ دینی در اردبیل است


راهیار منطقه شمالغرب کشور بر ضرورت بروز رسانی تبلیغ دینی تاکید کرد و گفت: با هدف ارتقای موفقیت در توسعه فرهنگ دینی، توانمند سازی شبکه امامان محله با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یاسین حسن زاده صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی راهیاران و شریکه الامام بنیاد هدایت که در نیر برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از فعالیت های شایسته و مؤثر راهیاران استان اردبیل در تثبیت جایگاه فرهنگی و اجتماعی مساجد در بین مردم، اظهار کرد: راهیاران شهرستانی باید به طور مستمر از امامان محل فعالیت خود سرکشی کرده و از مشکلات مناطق اطلاع یابند.

وی بر ضرورت توانمندسازی شبکه امامت تاکید کرد و گفت: لازم است راهیاران در برنامه ای جامع و مستمر در توانمندسازی شبکه امامت تلاش کرده و با برگزاری جلسات گعده ای مستمر، روش های نوین تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و با تعامل و همفکری در ترویج فرهنگ اسلامی فعالیت کنند.

راهیار منطقه شمالغرب کشور وظیفه مهم راهیاران شهرستانی را ضریب دادن فعالیت ها به امامان شاخص و الگو در شهرستان ها برشمرد و افزود: در کنار فعالیت راهیاران، همکاری مؤثر همسران آنان به عنوان شریکه الامام می تواند میزان موفقیت در تبلیغ را افزایش داده و فرهنگ سازی امور تبلیغی و مسائل دینی را در بین خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی شبکه امامان محلات اولویت تبلیغ دینی در اردبیل است

توانمندسازی شبکه امامان محلات اولویت تبلیغ دینی در اردبیل است