مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-29سياسي

ضرورت اختصاص ردیف مستقل ملی برای توسعه راه های روستایی اردبیل


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص ردیف مستقل ملی برای توسعه راه های روستایی لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در نشست با مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اظهار کرد: راه های روستایی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و باید در این خصوص یک ردیف ملی مستقل برای ایجاد و بهسازی راه های در نظر گرفته شود.

وی افزود: در این حوزه با حمایت نمایندگان، تصمیمات ملی اتخاذ و در برنامه هفتم توسعه نیز نگاه ویژه ای به بحت توسعه راه های روستایی خواهیم داشت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهسازی راه های روستایی از مطالبات مردم و همچنین اولویت های استان در مجلس است، تصریح کرد: انتظار داریم با حمایت نمایندگان مجلس در کمیسیون عمران اعتبار خوبی را برای این بخش در بودجه جذب و همچنین در شورای برنامه ریزی کمک شایانی به بخش روستایی خواهیم داشت تا در 5 سال آینده بتوانیم کارهای خوب و شایسته ای را برای مردم استان در حوزه روستایی انجام دهیم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل راهداری در حوزه تجهیز و تعمیر ماشین آلات راهداری بر تقویت این بخش نیز در بودجه سال آینده تاکید کرد و ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا در بودجه، فرصت خوبی را برای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اختصاص ردیف مستقل ملی برای توسعه راه های روستایی اردبیل

ضرورت اختصاص ردیف مستقل ملی برای توسعه راه های روستایی اردبیل