مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-29اقتصادي

هشداراستاندار خراسان رضوی به معدن داران سهل انگار در تمدید پروانه


61 معدن در استان طبق آیین نامه مزبور 18 ماه قبل از پایان اعتبار پروانه بهره برداری، درخواست تمدید پروانه را به سازمان صنعت معدن و تجارت استان ارائه نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز گذشته در نشست شورای معادن خراسان رضوی اظهار کرد : 61 معدن در استان طبق آیین نامه مزبور 18 ماه قبل از پایان اعتبار پروانه بهره برداری، درخواست تمدید پروانه را به سازمان صنعت معدن و تجارت استان ارائه نکرده اند.

وی بیان کرد: این معادن به سه دسته تقسیم شده و براساس این دسته بندی، معادنی که تعطیل هستند اعمال قانون شده و طبق مصوبه شورای معادن از ید بهره بردار انتزاع می شوند.

نظری ادامه داد: دسته دوم معادن کم کاری هستند که مهلت قانونی برای آنها در نظر گرفته می شود و باید در این مدت علاوه بر افزایش فعالیت خود نسبت به ارایه درخواست تمدید پروانه اشان به سازمان صمت اقدام کنند، در غیر این صورت از بهره بردار این معادن سلب صلاحیت خواهد شد.

وی اظهار داشت: دسته سوم معادنی هستند که فعال بوده و باید در مهلت مقرر نسبت به تمدید پروانه اشان اقدام کنند در غیر این صورت بلافاصله از صاحب معدن سلب صلاحیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشداراستاندار خراسان رضوی به معدن داران سهل انگار در تمدید پروانه

هشداراستاندار خراسان رضوی به معدن داران سهل انگار در تمدید پروانه