مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-29سياسي

پیشنهاد شورا برای ایجاد کمیته ای میان شهرداری و نظام مهندسی


پیشنهاد من این است که سازمان نظام مهندسی در جلسه هم اندیشی حاضر شود تا کمیسیون مشترکی در رابطه با پروژه های مشارکتی شهرداری تهران ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نرجس سلیمانی، در تذکر پیش از دستور شست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نظارت بر ساختمان ها گفت: در حوزه ساخت و سازها با کمبود قوانین مواجه نیستیم بلکه در بخش نظارت مشکلاتی وجود دارد.

وی ادامه داد: نظارت ساختمان برعهده سازمان نظام مهندسی است و این سازمان در حادثه آبادان تذکرات لازم را داده است اما شهرداری به آن توجه نکرده است و عدم هماهنگی میان سازمان نظام مهندسی و شهرداری منجر به وقوع مشکلات بسیار زیادی می شود.

سلیمانی گفت: پیشنهاد من این است که سازمان نظام مهندسی در جلسه هم اندیشی حاضر شود تا کمیسیون مشترکی در رابطه با پروژه های مشارکتی شهرداری تهران ایجاد شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حمل و نقل عمومی گفت: به نظر می رسد که مسافران حمل و نقل عمومی مترو که همواره از آن استفاده می کنند نسبت به افرادی که از بلیط های غیر اعتباری استفاده می کنند هزینه کمتری را پرداخت نمی کنند و از همین رو می خواهم تا هزینه بلیط افرادی که مکرر آن از مترو استفاده می کنند کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد شورا برای ایجاد کمیته ای میان شهرداری و نظام مهندسی

پیشنهاد شورا برای ایجاد کمیته ای میان شهرداری و نظام مهندسی