مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:272022-05-29سياسي

ساختمان سازها با افزایش بنا جان و مال مردم را به خطر نیاندازند


ساختمان سازها نباید به دنبال افزایش بنا باشند وقتی نقشه یک ساختمان تغییر می کند دیگر آن ساختمان همانند ابتدای خود نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی چمران، در شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز روز جهانی صلح سازمان ملل است و نیازی به ذکر ندارد که بگوییم متأسفانه این نامگذاری ها سوری است و سازمان ملل نتوانسته صلح را در جهان ایجاد کند و زیرا قدرت های بزرگ تصمیمات سیاسی می گیرند و نتیجه آن فروش سلاح های سوپر میلیاردی به یمن است.

وی ادامه داد: امیدواریم روزی صلح و سازمان ملل واقعیت های جهانی و واقعی خود را بیابد.

چمران با اشاره به حادثه متروپل آبادان گفت: مجدداً فروریختن این ساختمان را تسلیت می گویم و امیدوارم تیم 50 نفره ای که از شهرداری تهران به آبادان رفته اند مورد رضای الهی قرار گیرند ما همیشه باید از این حوادث درس عبرت بگیریم ساختمان های ناپایداری در تهران وجود دارند و با وجود اخطار هنوز زندگی در آنها ادامه دارد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه عوامل مختلفی منجر به وقوع این حادثه در آبادان شدند، افزود: باید پس از کارشناسی دقیق به نتیجه مورد نظر رسید ساختمان سازها نباید به دنبال افزایش بنا باشند وقتی نقشه یک ساختمان تغییر می کند دیگر آن ساختمان همانند ابتدای خود نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان سازها با افزایش بنا جان و مال مردم را به خطر نیاندازند

ساختمان سازها با افزایش بنا جان و مال مردم را به خطر نیاندازند