مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-29اقتصادي

ایجاد شفافیت مالی در شهرداری با خرید کالا از بورس


معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، بر ایجاد شفافیت مالی در شهرداری از طریق مسیر خریدکالا از بورس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل فلاح با تاکید بر ایجاد شفافیت مالی در شهرداری از طریق مسیر خرید کالا از بورس در هفتاد و سومین نشست کمیسیون معاونان مالی و اقتصاد شهری کلانشهرهای ایران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با هماهنگی انجام شده با بورس کالا، از این پس سعی خواهیم کرد عمده خرید کالاهای مورد نیاز پروژه های شهرداری تهران را از طریق بورس کالا تأمین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خرید از بورس کالا، بستری بسیار شفاف در اقتصاد به شمار می رود افزود: مسیر خرید از بورس کالا به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و علاوه بر شفافیت، سلامت و صرفه جویی، باعث حذف واسطه ها خواهد شد و در نتیجه موجب کاهش چشمگیر هزینه تمام شده جهت اجرای پروژه ها است.

به گفته وی این اقدام بهترین اتفاق برای شهر و شهرداری تهران خواهد بود تا بتواند با منابع خود، حداکثر بهره وری و پیشرفت برنامه ها را محقق سازد.

رییس کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلانشهرها تصریح کرد: در راستای تاکید مدیریت شهری کلانشهر تهران، مبنی بر شفافیت در معاملات در شهرداری تهران، برای اولین بار خرید، از بورس کالا با همکاری شرکت سرمایه گذاری شهر صورت پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شفافیت مالی در شهرداری با خرید کالا از بورس

ایجاد شفافیت مالی در شهرداری با خرید کالا از بورس