مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-29سياسي

طلاق عاطفی در کمین است/ برای هم وقت بگذارید


یک روانشناس تربیتی با بیان اینکه عدم رابطه یکی از مهم ترین علت های طلاق عاطفی است، گفت: طلاق عاطفی یعنی یک زندگی منهای صمیمیت که نهایتا منجر به طلاق دائمی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر امین عزیزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طلاق عاطفی یا طلاق سفید به صورت کلی در تمام جوامع بشری اتفاق می افتد و فقط مختص یک منطقه، شهر یا کشور نیست ولی متاسفانه این مشکل در سال های اخیر در کشور ما پررنگ تر شده است.

این روانشناس تربیتی ادامه داد: در نظریه استرنبرگ عشق را یک مثلث سه گانه از تعهد، صمیمیت و روابط زناشویی تعریف کرده اند و اگر این سه ضلع با هم در یک زندگی وجود داشت، می توان گفت این زندگی استوار است و بر پایه آرامش، اعتماد و.

بنا نهاده شده است.

عزیزی تاکید کرد: اگر به هر دلیلی هرکدام از این سه ضلع در زندگی وجود نداشته باشد روابط زوجین ناقص می شود و در واقع در این مثلث سه گانه اگر صمیمیت را برداریم می توان گفت همان موضوع طلاق عاطفی رخ می دهد.

این روانشناس در تعریف طلاق عاطفی گفت: طلاق عاطفی یعنی یک زندگی که هیچ گونه صمیمیتی در آن وجود نداشته باشد که نهایتا منجر به طلاق دائمی می شود و مهم ترین دلیل رخ دادن آن ضعف در روابط زناشویی و ارتباط افراد خانواده با همدیگر است که با ورد دنیای مجازی و گوشی های هوشمند متاسفانه خیلی شدیدتر شده و باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق عاطفی در کمین است/ برای هم وقت بگذارید

طلاق عاطفی در کمین است/ برای هم وقت بگذارید