مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-29اقتصادي

صدور مجوزهای کسب وکار به صورت الکترونیک جلوی «امضای طلایی» را گرفته است


معاون اقتصادی استانداری گلستان گفت: خوشبختانه به فراهم شدن بستر الکترونیک و فضای مجازی برای صدور مجوزهای کسب و کار جلوی امضاهای طلایی گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیدمحمد دهنوی در جمع فعالان اقتصادی اظهار کرد: یکی از چالش ها رشد 7/7 درصدی بوده و تلاش داریم تا حوزه بهره وری به رشد 7/7 درصدی توجه ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که در توسعه و پیشرفت استان موثر بوده و ما بر آن تمرکز کردیم روش های بهره وری حوزه کشاورزی و محصولات تولیدی است.

معاون اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: گام های خوبی در حوزه صنعت و کشاورزی در گلستان برداشته شده و امید داریم در افق 1404 بتوانیم سهم استان گلستان در حوزه بهره وری را به حداقل برنامه های پیش بینی شده برسانیم.

وی در حوزه حمایت از تولیدکننده و واحدهای تولیدی ادامه داد: حمایت های خوبی در حوزه تولید و تولیدکنندگان بخش خصوصی انجام شده و هم دولت و هم استانداری تصمیم بر حمایت قاطع و جدی از تولیدکنندگان واقعی دارد.

دهنوی گفت: صدور مجوز کسب و کارها از طریق الکترونیک و فضای مجازی جلوی به اصطلاح امضاهای طلایی را گرفته و انگیزه سرمایه گذاران را در حوزه تولید بیشتر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوزهای کسب وکار به صورت الکترونیک جلوی «امضای طلایی» را گرفته است

صدور مجوزهای کسب وکار به صورت الکترونیک جلوی «امضای طلایی» را گرفته است