مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-29سياسي

ابلاغ پیام مخالفت ایران با هر گونه تحریم صنعت هوانوردی به ایکائو


پیام ما مبنی بر اینکه «ایران مخالف هر گونه تحریم بوده و با آغوش باز تعاملات دوجانبه به خصوص در حوزه های آموزشی با ایکائو را می پذیریم» به ایکائو منعکس شود.

- رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیام ما مبنی بر اینکه ایران مخالف هر گونه تحریم بوده و با آغوش باز تعاملات دوجانبه به خصوص در حوزه های آموزشی با ایکائو را می پذیریم به ایکائو منعکس شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمد محمدی بخش در آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی همکاری بخش های نظامی-غیرنظامی هوانوردی اظهار داشت: ایران از بدو انقلاب اسلامی مورد تحریم های هوایی که مخالف منشور ایکائو، ایمنی و تمامی قوانین و قواعد رسمی دنیاست، قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه با وجود تمامی تحریم های ظالمانه حمایت جدی از دستگاه های بین المللی نداشته ایم، افزود: انتظار ما از ایکائو به عنوان یک نهاد حاکمیتی و قانون گذار در حوزه هوانوردی، حمایت ویژه در این بخش است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: انتظار ما از این کارگاه آموزشی که یک اقدام شایسته از ایکائو به شمار می رود این است که پیام ما مبنی بر اینکه ایران مخالف هر گونه تحریم بوده و با آغوش باز تعاملات دوجانبه به خصوص در حوزه های آموزشی با ایکائو را می پذیریم را به ایکائو منعکس کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ پیام مخالفت ایران با هر گونه تحریم صنعت هوانوردی به ایکائو

ابلاغ پیام مخالفت ایران با هر گونه تحریم صنعت هوانوردی به ایکائو