مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-29سياسي

اسناد 153 هکتار از زمین های نیروی دریایی ارتش به مردم کنارک واگذار شد


معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تقدیم اسناد 153 هکتار زمین هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم کنارک است و امیدوارم به زودی این اسناد به افراد مستحق تحویل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ سعید شعبانیان امروز در مراسم اهدای اسناد 153 هکتار از زمین های نیروی دریایی ارتش به مردم کنارک در محل نیروی دریایی کنارک اظهار داشت: تقدیم اسناد 153 هکتار زمین هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم کنارک است و امیدوارم به زودی این اسناد به افراد مستحق تحویل داده شود.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ارتش همیشه خادم مردم است و از هیچ کوششی برای کمک به مردم دریغ نمی کند.

سیلاب و آبگرفتگی معابر در کنارک مشکلات زیادی برای مردم به وجود آورد که خسارت سنگینی به مردم وارد شد بنابراین می طلبد مسئولان هرچه سریع تر به مشکلات مردم در زمینه جمع آوری آب های سطحی توجه و اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: 15 سال طول کشیده تا تحویل اراضی به مردم کنارک نهایی و محقق شود که مردم سریعاً ساخت و ساز را آغاز کرده و در منازل مستحکم ساکن شوند.

همه مسؤولان و دست اندرکاران وظیفه دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن زمین ها را به مردم تحویل دهند و نباید مردم همچنان چشم انتظار بما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد 153 هکتار از زمین های نیروی دریایی ارتش به مردم کنارک واگذار شد

اسناد 153 هکتار از زمین های نیروی دریایی ارتش به مردم کنارک واگذار شد