مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-29سياسي

نشنیدن صدای تشکل های دانشجویی مایه یأس دانشجویان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیانیه ای مشترک، به عدم برگزاری وزیر بهداشت یا معاونانش با دانشجویان در جریان سفر استانی، - جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیانیه ای مشترک به رفتار وزیر علوم و معاونانش در نشنیدن صدای دانشجویان در جریان سفر استانی به اردبیل انتقاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیانیه ای مشترک، به عدم برگزاری وزیر بهداشت یا معاونانش با دانشجویان در جریان سفر استانی، واکنش نشان داده و اعلام کردند که نشنیدن صدای تشکل های انقلابی نه تنها مایه یأس دانشجویان می شود بلکه هیچ تأثیری در رفع دغدغه های دانشگاهی و وضعیت بهداشتی درمانی استان ندارد.

در این بیانیه آمده است:در سومین ماه از بهار 1401 هستیم که استان اردبیل برای دومین بار، میزبان وزیر محترم بهداشت و معاونان ایشان شده است.

باتوجه به عدم برنامه ریزی مناسب و مشکلات پیش آمده در سفر قبلی، که هیچکدام از دانشجویان تشکل های انقلابی فرصت شرکت در جلسات را نداشتند، امیدوار بودیم که در این سفر بالاخره نماینده هایی از تشکل های دانشجویی هم بتوانند نظرات، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشنیدن صدای تشکل های دانشجویی مایه یأس دانشجویان می شود

نشنیدن صدای تشکل های دانشجویی مایه یأس دانشجویان می شود