مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-29سياسي

امام خمینی(ره) احیاگر دین و معنویت در تاریخ معاصر بود


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام خمینی (ره) فقیهی جامع الشرایط و تجسم ارزش های اخلاقی و در واقع احیاگر دین و معنویت در تاریخ معاصر بود.

- قم-رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام خمینی (ره) فقیهی جامع الشرایط و تجسم ارزش های اخلاقی و در واقع احیاگر دین و معنویت در تاریخ معاصر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور صدساله خورشید که در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: جهاد دارای ابعاد و معنای وسیعی است که البته در همه جا مورد رضایت پروردگار نیست و تنها جهادی مورد مقبول پروردگار است که فقط برای او باشد که جهاد و نهضت امام راحل از جمله آنها است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آیه 34 سوره مبارکه سبا گفت: در این آیه خداوند می فرماید بگو که من به یک سخن شما را پند می دهم و آن سخن این است که شما خالص برای خدا دو نفر دو نفر با هم یا هر یک تنها قیام کنید که این آیه در حقیقت شناسنامه نهضت و قیام امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بارها در سخنانش به این آیه اشاره داشته است افزود: به نظر می رسد مقصود امام راحل از قیام انفرادی، مبارزه با نفس و منظور از قیام دسته جمعی، مبارزه علیه مستکبرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) احیاگر دین و معنویت در تاریخ معاصر بود

امام خمینی(ره) احیاگر دین و معنویت در تاریخ معاصر بود