مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-29سياسي

اعزام 3 هزار مازندرانی به مرقد امام خمینی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: 3 هزار نفر از مازندرانی ها به نظام و انقلاب اسلامی استان برای شرکت در سی وسومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران  اظهار کرد: مراسم گرامیداشت 14 و 15 خردادماه در فرآیند انقلاب شکوهمند اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی گفت: تکلیف ملی، شرعی و انقلابی ایجاب می کند ایام الله را گرامی بداریم و باید این روزها را قدر بدانیم؛ چرا که صلابت و اقتدار نظام  در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم های این ایام است .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه مراسم 14 و 15 خردادماه در همه شهرها، بخش ها، روستاها، مساجد، حسینیه ها و اماکن متبرکه سطح استان برگزار می شود، تصریح کرد: روزهای 14 و 15 خردادماه روز عزای عمومی است و همه مسؤولان باید به این مهم توجه کنند.

این مسؤول تصریح کرد: نباید با هجوم مسافران فضا دگرگون شود و همه به این وضعیت توجه کنند.

یوسف پور با اشاره به اینکه مراسم استانی گرامیداشت 14 و 15 خردادماه ساعت 11 صبح روز جمعه 13 خردادماه با حضور پورمحمدی دبیرکل جمعه روحانیت در مصلای ساری برگزار می شود،گفت: براساس هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 3 هزار مازندرانی به مرقد امام خمینی

اعزام 3 هزار مازندرانی به مرقد امام خمینی