مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:422022-05-29سياسي

ویرایش جدید کتاب صحیفه امام به زودی منتشر می شود


رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: ویرایش جدید کتاب صحیفه امام در دست اقدام است که اقدامات علمی و پژوهشی آن بر اساس اسناد جدید در حال انجام است و به زودی انتشار می یابد.

- قم-رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: ویرایش جدید کتاب صحیفه امام در دست اقدام است که اقدامات علمی و پژوهشی آن بر اساس اسناد جدید در حال انجام است و به زودی انتشار می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری شامگاه شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه حضور صدساله خورشید که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار داشت: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گنجینه عظیمی از آثار و اسناد مرتبط با امام راحل را جمع آوری کرده که این امر از دغدغه های یادگار امام راحل بوده است.

رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، با اشاره به برخی از آثار انتشار یافته امام راحل از سوی این مؤسسه بیان داشت: صحیفه امام، موسوعه امام در 50 جلد، دانشنامه امام در 10 جلد از جمله آثار انتشار یافته است.

کمساری افزود: 80 هزار مقاله با محوریت موضوع امام خمینی (ره) در اختیار داریم و انتشار برخی از کتاب ها توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) منتشر شده و یا اینکه به سایر انتشارات اجازه چاپ داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویرایش جدید کتاب صحیفه امام به زودی منتشر می شود

ویرایش جدید کتاب صحیفه امام به زودی منتشر می شود