مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-29سياسي

نفوذی های دشمن به دنبال صلح بین حق و باطل هستند


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: برخی افراد نفوذی دشمن شده اند و می گویند تمام کنید آیا حق و باطل با هم صلح می کنند، خیر، مبارزه بین حق و باطل تمام شدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در مراسم یادواره شهدای روحانیت شهرستان اقلید، با اشاره به آیات 60 و 61 سوره مبارکه یاس، با این مضمون ای آدم زادگان، آیا به شما سفارش ننمودم که شیطان را نپرستید، زیرا روشن است که او دشمن بزرگ شماست و مرا پرستش کنید، که این راه مستقیم (سعادت ابدی) است، گفت: در روز نخست آفرینش انسان، خدای متعال از اولاد آدم عهد گرفت که بندگی شیطان نکنید.

وی ادامه داد: چرا بعضی ها زمام خود را دست شیطان بزرگ داده اند و هر طرف که بگوید می روند، مگر امام راحل نفرمود آمریکا شیطان بزرگ است و رهبر عظیم الشأن ما امروز همان مسیر را که مبارزه با استکبار آمریکایی است ادامه نمی دهد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: چرا برخی متوجه نیستند و نفوذی دشمن شده اند و می گویند تمام کنید.

چه چیزی را تمام کنیم، آیا جنگ بین حق و باطل تمام شدنی است؟ آیا حق و باطل با هم صلح می کنند، خیر، مبارزه بین حق و باطل تمام شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: ما پای این قولی که خدای متعال از ما گرفت آیا ایستادگی می کنیم یا خیر؟ که فرمود أَنْ لَا نَعْبُدُوا الشَّیْط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذی های دشمن به دنبال صلح بین حق و باطل هستند

نفوذی های دشمن به دنبال صلح بین حق و باطل هستند