مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-29سياسي

هوشیاری اقوام و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نداده است


سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وحدت بسیار خوبی بین اقوام و مذاهب مختلف در سیستان و بلوچستان وجود دارد و تاکنون با هوشیاری مردم، - دشمن نتوانسته خدشه ای به این وحدت وارد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ابوالفضل شکارچی در نشست هم اندیشی علما، بزرگان و سران طوایف استان سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی در بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تا کنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته خدشه ای به این وحدت وارد کند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از ویژگی های سیستان و بلوچستان وحدت و یکپارچگی بین اقوام و مذاهب است که نقطه عطفی برای این استان محسوب می شود.

وی بیان کرد: دشمن سالیان سال در صدد است با برنامه ریزی و پیاده کردن نقشه های مختلف این وحدت و همدلی را برهم بزند که با هوشیاری مردم ولایت مدار و مرزدار استان تاکنون موفق نبوده و هرگز موفق نمی شود.

سردار شکارچی با اشاره به خدمات نظام در سیستان و بلوچستان، گفت: با هدف توسعه و آبادانی این استان هم اینک برنامه های زیادی از طرف دولت انقلابی و مردمی در حال اجرایی شدن است که آثار مثبت آن در آینده نزدیک نمایان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری اقوام و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نداده است

هوشیاری اقوام و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نداده است