مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:272022-05-29اجتماعي

شهریه مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی جدید درصدی اعلام نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه 3، - رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: هنوز امسال شهریه ای را برای سال تحصیلی 1402 ـ 1401 اعلام نکردیم و قرارمان این است که شهریه را درصدی اعلام نکنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه 3، اظهار کرد: 18 هزار مدرسه غیردولتی در سطح کشور داریم.

وی ادامه داد: هنوز امسال شهریه ای را برای سال تحصیلی 1402 ـ 1401 اعلام نکردیم و قرارمان این است که شهریه را درصدی اعلام نکنیم و بر اساس الگوی تعیین شهریه و نسبت به فرایند هایی که در مدرسه انجام می شود و با توجه به اجرای سند تحول و شاخص های کیفی، فضا و نیروی انسانی، شهریه هر مدرسه اعلام شود.

شهریه مراکز آموزشی را به استان ها واگذار کردیممحمودزاده با بیان اینکه شهریه مراکز آموزشی را به استان ها واگذار کردیم که بر اساس الگوی تعیین شهریه است، گفت:، اما درباره مدارس غیردولتی باید متناسب با فعالیت هایشان شهریه اعلام کنند.

وی تصریح کرد: کیفیت بخشی برای ما کنکور و المپیاد ها نیست بلکه همه برنامه های فرهنگی و تربیتی و ورزشی برایمان مهم است یعنی تعلیم و تربیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی جدید درصدی اعلام نمی شود

شهریه مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی جدید درصدی اعلام نمی شود