مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:172022-05-29بين الملل

استقرار گسترده نظامیان صهیونیست در قدس در آستانه راهپیمایی پرچم


منابع صهیونیستی بامداد امروز از استقرار دستکم 3000 نظامی ارتش این رژیم در اطراف مسجدالاقصی به دلیل نگرانی از درگیری با فلسطینی ها در جریان برگزاری راهپیمایی پرچم خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، رسانه های صهیونیستی بامداد یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که ارتش رژیم صهیونیستی شمار زیادی از نظامیان خود را در منطقه باب العمود قدس مستقر کرده است.

این اقدام در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم انجام شده که بیانگر نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع درگیری با فلسطینی ها است.

منابع صهیونیستی اعلاک کردند که پیش از برگزاری راهپیمایی پرچم در ساعت 16 به وقت محلی، قرار است 3000 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف مسجدالاقصی مستقر شوند.

از سوی دیگر مردم فلسطین برای تقابل با راهپیمایی پرچم، تلاش دارند از مناطق داخل خط سبز به مسجدالاقصی آمده و در برابر تجاوزات صهیونیست ها از قبله اول مسلمانان جهان دفاع کنند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست از شب گذشته تاکنون از ورود بسیاری از فلسطینی ها به مسجد الاقصی جلوگیری به عمل آورده اند.

در همین حال، روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی گزارش داد که انتظار می رود پلیس این رژیم امروز یکشنبه با وجود تنش ها بر سر راهپیمایی پرچم، به نماینده راستگرای کنست ایتمار بن غفیر اجازه ورود به صحن مسجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار گسترده نظامیان صهیونیست در قدس در آستانه راهپیمایی پرچم

استقرار گسترده نظامیان صهیونیست در قدس در آستانه راهپیمایی پرچم