مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:072022-05-29سياسي

مدیریت شهری در بحث ساخت و سازها مسئولیت مستقیم دارد


متأسفانه از نمونه متروپل در کشور و تهران زیاد داریم و حوزه مدیریت شهری در بحث ساخت و ساز و نگاهداشت اماکن مسئولیت مستقیم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز اهدای خون شهدای چیذر با حضور احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران ، محمد رضا مهدیزاده مدیر کل انتقال خون استان تهران و مسئولان شهرداری منطقه یک افتتاح مجدد شد.

صادقی در این مراسم و در ابتدای سخنان خود گفت: در ابتدا لازم می دانم حادثه تلخی که در آبادان رخ داد و باعث فوت تعدادی از هموطنان مان شد را تسلیت بگویم .

وی ادامه داد: فاجعه آبادان از آن دست از حوادثی است که منشأ انسانی دارد و این در حالی است که کشور ما یک کشور حادثه خیز است و ما شاهد رخداد حوادث طبیعی هم هستیم لذا توقعی که وجود دارد این است که در کنار حوادث طبیعی شاهد رخ دادن اینگونه حوادث با منشأ انسانی نباشیم.

صادقی گفت: متأسفانه از این مترو پل ها در کشور و تهران زیاد داریم و پلاسکو مجدد تکرار شده است حوزه مدیریت شهری در بحث ساخت و ساز و نگاهداشت اماکن مسئولیت مستقیم دارد و این موضوعات باید واکاوی شود و در بحث ایمنی اماکن هیچ گونه مماشاتی نباید صورت گیرد.

صادقی افزود: متأسفانه این حادثه نشان داد ما مدیریت واحد حوادث نداریم و این مشکلی است که ما در مدیریت شهری نیز با آن دست به گریبان هستیم و لازم می دانم تاکید کنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری در بحث ساخت و سازها مسئولیت مستقیم دارد

مدیریت شهری در بحث ساخت و سازها مسئولیت مستقیم دارد