مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:022022-05-29سياسي

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته


بررسی ایجاد منطقه آزاد تجاری اتحادیه اوراسیا و ایران در نشست «بیشکک»، «دوشنبه» میزبان دومین همایش بین المللی آب برای توسعه پایدار و ورود دستیار وزیر خارجه آمریکا به قزاقستان؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، بررسی ایجاد منطقه آزاد تجاری اتحادیه اوراسیا و ایران در نشست بیشکک ، دوشنبه میزبان دومین همایش بین المللی آب برای توسعه پایدار و ورود دستیار وزیر خارجه آمریکا به قزاقستان؛ تنها بخشی از مهم ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

روسای جمهور قزاقستان در لهستان در تماس تلفنی چشم انداز توسعه روابط دوجانبه در زمینه های سیاسی، تجاری و اقتصادی را بررسی و در مورد مهم ترین موضوعات دستور کار بین المللی تبادل نظر کردند.

رییس جمهور قزاقستان با تاکید بر لزوم تعمیق روابط کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا با کشورهای ثالث و اتحادیه های دیگر گفت: زمان شروع بحث درباره پروژه و ابتکارات خاص با سازمان همکاری شانگهای فرا رسیده است.

معاون وزارت امور خارجه تاجیکستان با هیات تجاری کره جنوبی که با هدف آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری وارد این کشور شده، دیدار و گفت وگو کرد.

رییس جمهور ازبکستان در نشست شورای عالی اقتصادی اوراسیا با اشاره به گسترش همکاری های این کشور با اتحادیه اقتصادی اوراسیا به عنوان کشور ناظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته