مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:022022-05-29سياسي

طرح انتقال آب از نشتی سد لار به دماوند در دستور کار قرار گرفت


نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح انتقال آب از نشتی سد لار به دماوند در دستور کار قرار گرفت و این طرح تا تیرماه سال 1403 به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سیداحمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شامگاه شنبه در همایش جهاد تبیین یاران انقلاب اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اشاره به نشست شورای اداری استان تهران با حضور رییس جمهور اظهار کرد: در نشست شورای اداری استان تهران عمده مطالبات مهم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در بخش های درمانی، راه، آب آشامیدنی و غیره را بیان کردم.

وی افزود: در این نشست، معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص اعتبارات شهرستان های دماوند و فیروزکوه اظهارات خلاف واقعی ارائه کرد که به شدت به این موضوع اعتراض کردیم و خدمت ریاست جمهوری اعلام کردیم که با کسانی که نه کار می کنند و نه آمار صحیحی ارائه می دهند، برخورد شود.

امضای تفاهم نامه برای احداث کمربندی جنوبی دماوند  نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مصوبات سفر ریاست جمهوری در سه بخش مطرح و پیگیری می شود، گفت: در دوره های گذشته، نمایندگانی داشتیم که صرفاً چهار سال مطالبه رفع حصر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب از نشتی سد لار به دماوند در دستور کار قرار گرفت

طرح انتقال آب از نشتی سد لار به دماوند در دستور کار قرار گرفت