مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:022022-05-29اجتماعي

مدارس کرمانشاه در فرایند ثبت نام دانش آموزان بازرسی می شوند


دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس در استان، گفت: مدارس کرمانشاه در فرایند ثبت نام دانش آموزان بازرسی می شوند.

- بهمن نریمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی روزهای گذشته فرایند ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی در استان کرمانشاه آغاز شده و در ادامه نیز با پایان امتحانات مقاطع تحصیلی و اعلام نتایج کار ثبت نام سایر دانش آموزان نیز انجام خواهد گرفت.

وی افزود: تسهیل در فرایند ثبت نام و رفع دغدغه والدین و پاسخگویی به شکایات و گزارش های مردمی از سوی ستاد ثبت نام مورد توجه قرار می گیرد.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: فرایند ثبت نام دانش آموزان باید به نحوی صورت گیرد که در پایان مرداد ماه ثبت نام دانش آموزان انجام گرفته باشد و آمادگی برای آغاز کلاس ها وجود داشته باشد اما ظرفیت کافی برای دانش آموزانی که درس مردودی داشته باشند لحاظ می شود.

نریمانی بیان کرد: تمامی دانش آموزان کلاس اولی برای تکمیل فرایند ثبت نام ملزم به شرکت در سنجش سلامت هستند و در این راستا 37 پایگاه سنجش سلامت در استان کرمانشاه راه اندازی خواهد شد و همچنین دانش آموزان پایه هفتم و دهم به علت آنکه نیاز به ثبت نام جدید دارند حضور والدین الزامی بوده اما سایر پایه های تحصیلی به صورت خودکار ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کرمانشاه در فرایند ثبت نام دانش آموزان بازرسی می شوند

مدارس کرمانشاه در فرایند ثبت نام دانش آموزان بازرسی می شوند