مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-29اقتصادي

واکنش وزیرجهاد به معدوم کردن جوجه های یک روزه


در زمینه تولید مرغ، در هفته های اخیر بازار به گونه ای به تعادل رسیده که قیمت فروش مرغ اکنون در میادین و خرده فروشی ها بسیار کمتر از نرخ مصوب است که خود این مسأله هم اکنون به نوعی به نفع مصرف کنندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، ساداتی نژاد با اشاره به آزادسازی صادرات مرغ و تخم مرغ گفت: نکته مهم دیگر برداشتن ممنوعیت صادرات مرغ و تخم مرغ است که تمام این ممنوعیت ها را برداشته ایم و دغدغه ای در این زمینه وجود نخواهد داشت و اگر تولید مازاد صورت بگیرد، صادر می شود و عوارض صادرات نیز صفر شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خلاف شرع بودن اقدام بعضی مرغداران برای معدوم کردن جوجه های یک روزه تصریح کرد: متأسفانه معدوم سازی جوجه یک روزه در جریان شوک های عرضه از روش های جاری در همه دنیا است اما رییس جمهور تأکید داشتند که این اقدام هم از جهت شرعی و هم از جهت وجدانی امری غیرقابل قبول است و به وزارت جهاد کشاورزی مأموریت دادند تا ضمن به کار بستن تدابیر لازم برای جلوگیری از متضرر شدن تولیدکننده، از معدوم شدن جوجه ها هم جلوگیری کند.

وی در همین راستا تصریح کرد: تمام تلاش وزارت جهاد کشاورزی این است که با ارائه مجوزهای لازم به سازمان های مرتبط و اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از متضرر شدن تولید کننده، این مجموعه ها با تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیرجهاد به معدوم کردن جوجه های یک روزه

واکنش وزیرجهاد به معدوم کردن جوجه های یک روزه