مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 07:222022-05-29سياسي

رسانه ها مدیران شهری را پاسخگو کنند


نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز از رسانه ها به عنوان افسران مطالبه گری و پاسخگو کردن مدیران و مسوولان شهر و استان یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا احمدی امروز در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره تبریز ما  با اعلام این که سوال، مطالبه و پیگیری مشکلات و چالش های پیش روی شهر و مردم وظیفه حرفه ای رسانه ها و خبرنگاران به شمار می رود، اظهار کرد: رسانه ها و روزنامه نگاران بر اساس وظیفه و رسالت ذاتی که بر عهده آنان گذاشته شده است، باید مدیریت شهری را در قبال مردم و مشکلات ناشی از برخی سوء مدیریت ها پاسخگو کنند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حاکمیت نگاه علمی و پژوهشی در سیاست گذاری ها و آسیب شناسی های مدیریتی خاطرنشان کرد: هر تفکر و برنامه ایده آلیستی، با نگاه و رویکردهای علمی و پژوهشی، امکان موفقیت و اثربخشی دارد و در این میان، نقش و تاثیر رسانه های شهریور محلی، غیر قابل انکار است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال خواستار پر رنگ تر شدن نقش و جایگاه رسانه ها و روزنامه نگاران محلی تبریز در پیگیری و تبیین مشکلات و چالش های فرا روی مدیریت شهری شد.

جشنواره تبریز ما ، محور توسعه ژورنالیسم محلی پژوهش محور می شود رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این آیین برگزاری نخستین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مدیران شهری را پاسخگو کنند

رسانه ها مدیران شهری را پاسخگو کنند