مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 07:172022-05-29ورزشي

از شاه نشین پل خواجو به تماشای زاینده رود بنشینید


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان پیرامون بازگشایی قسمت شاه نشین پل خواجو گفت: بازگشایی درهای بسته اصفهان از آرزوهای همیشگی مان بوده و یکی از این موارد ساختمان شاه نشین پل خواجو است که جریان 10 روزه زاینده رود فرصت مناسبی برای بازگشایی و بازدید از این بنا است.

- مجتبی شاه مرادی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون بازگشایی قسمت شاه نشین پل خواجو اظهار داشت: بازگشایی درهای بسته اصفهان از آرزوهای همیشگی مان بوده و یکی از این موارد ساختمان شاه نشین پل خواجو است که جریان 10 روزه زاینده رود فرصت مناسبی برای بازگشایی و بازدید از این بنا است.

وی با یادآوری اینکه فضای عمومی جامعه نیاز به نشاط و سرزندگی دارد، ادامه داد: در ایام عید تجربه خوبی داشتیم و درب بناهایی مانند مقبره باباقاسم و خواجه نظام را بر مردم باز کردیم که استقبال خوبی از آن صورت گرفت، این موارد کمک می کند مردم بتوانند به صورت خانوادگی در شهرشان بازدیدهای جذاب و مفرحی داشته باشند و با تاریخ شهر خود آشنا شوند.

شاه مرادی ضمن ابراز امیدواری برای بازگشایی تمام بناهای تاریخی اصفهان یادآور شد: زمانی که این بناها بسته هستند، آسیب پذیرتر می شوند و در تعرض افراد ناآگاه قرار می گیرند در مقابل، باز شدن شان منجر می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شاه نشین پل خواجو به تماشای زاینده رود بنشینید

از شاه نشین پل خواجو به تماشای زاینده رود بنشینید