مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 06:272022-05-29اجتماعي

فعالیت 18 هزار مدرسه غیردولتی در کشور/ هنوز شهریه مدارس را اعلام نکردیم


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی گفت: امسال هنوز شهریه ای را برای 1402ـ1401 اعلام نکردیم و قرارمان این است که شهریه را درصدی اعلام نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه 3 ، اظهار کرد: 18 هزار مدرسه غیردولتی در سطح کشور داریم.

وی ادامه داد: امسال هنوز شهریه ای را برای 1402ـ1401 اعلام نکردیم و قرارمان این است که شهریه را درصدی اعلام نکنیم و بر اساس الگوی تعیین شهریه و نسبت به فرایندهایی که در مدرسه انجام می شود و با توجه به اجرای سند تحول و شاخص های کیفی و فضا و نیروی انسانی، شهریه هر مدرسه اعلام می شود.

محمودزاده با بیان اینکه شهریه مراکز را به استان ها واگذار کردیم که بر اساس الگوی تعیین شهریه است، گفت: مدارس متناسب با فعالیت هایشان باید شهریه اعلام کنند.

  وی تصریح کرد: کیفیت بخشی برای ما کنکور و المپیادها نیست بلکه همه برنامه های فرهنگی و تربیتی و ورزشی برای ما مهم است یعنی تعلیم و تربیت تمام ساحتی مدنظر ماست.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: قرارمان این است که عددی که اعلام می کنیم با عددی که از اولیا گرفته می شود، یکی باشد البته این رقم جدا از فعالیت های فوق برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 18 هزار مدرسه غیردولتی در کشور/ هنوز شهریه مدارس را اعلام نکردیم

فعالیت 18 هزار مدرسه غیردولتی در کشور/ هنوز شهریه مدارس را اعلام نکردیم