مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 06:272022-05-29پزشكي

روایتی دردناک از نوزادانی که سر نخواستنشان دعواست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ پاتوق های مختلف کارتن خوابی به واسطه حضور برخی از زنان مصرف کننده موادمخدر یکی از نقاطی است که علاوه بر آسیبهایی چون اعتیاد، - نبود زیر ساخت های حمایتی لازم از زنان معتاد و فرایند غلطی که در خصوص ترک اعتیاد و درمان معتادان در کشور ما اجرا می شود راه بازگشت را برای این مادران معتاد که تکه ای از وجود خود را رها کرده یا تحویل بهزیستی می دهند، را سخت و دشوار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ پاتوق های مختلف کارتن خوابی به واسطه حضور برخی از زنان مصرف کننده موادمخدر یکی از نقاطی است که علاوه بر آسیبهایی چون اعتیاد، بی خانمانی و کارتن خوابی، به شکل گیری دیگر معضلات اجتماعی هم منجر می شود.

به دنیا آمدن نوزادان بی هویتی که در اغلب موارد مشخص نیست که پدر آن ها چه کسی است و یا حتی مادر هم پس از زایمان و وضع حمل آن ها را بی هیچ نام و نشانی رها می کند.

درباره این رفتار زنان کارتن خواب با نوزاد تازه به دنیا آمده خود نمیتوان هیچ قضاوتی کرد و کافی است برای درک هر چه بهتر آن ها، کمی پای درد و دلشان نشست.

یکی با اجبار بهزیستی دور نوزاد خود خط می کشد و او را تحویل مددکاران اجتماعی می دهد و یکی هم آنقدر مستأصل و درمانده شده است که نوزاد بیچاره را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی دردناک از نوزادانی که سر نخواستنشان دعواست

روایتی دردناک از نوزادانی که سر نخواستنشان دعواست