مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 04:022022-05-29سياسي

تعدد دستگاه های تصمیم گیر در مرزها مانعی برای توسعه است


تعدد دستگاه های تصمیم گیر در مرزها نه تنها عاملی برای پیشبرد اهداف نیست بلکه به مانعی برای انجام کارها و توسعه نیز تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان شنبه شب در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی که با حضور رییس کل گمرکات ایران برگزار شد، افزود: تعدد دستگاه ها سبب شده تا در صورت کم کاری یک دستگاه، مسیر توسعه در پایانه های مرزی مختل و یا روند کندی داشته باشد.

وی ادامه داد: رییس جمهور کشورمان اختیارات لازم برای مدیریت واحد در مرزها را صادر کردند که به زودی نتایج این تصمیم خوب نمایان خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های گمرکات، اظهار کرد: گمرکات استان هم راستا با افزایش مبادلات اقتصادی توسعه نیافتند، که رفع این مشکل به یک بازنگری اساسی در این حوزه نیاز دارد.

وی با انتقاد از نگاه جزیره ای به مرزها، گفت: نوع نگاه به مرزها باید بین المللی باشد چرا که نگرش شهرستانی به مرزها مانع توسعه زیرساختی آنها می شود.

معتمدیان با اشاره به نقش مرزها در توسعه اقتصادی برای جلوگیری از اثرگذاری تحریم ها، اظهار کرد: اگر معتقد به توسعه اقتصادی هستیم باید ایجاد زیرساخت در مرزها مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد دستگاه های تصمیم گیر در مرزها مانعی برای توسعه است

تعدد دستگاه های تصمیم گیر در مرزها مانعی برای توسعه است