مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 01:222022-05-28سياسي

خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد


روزنامه نگار پیشکسوت ـ تاکید می کند، مهمترین راه حلی که در روزنامه نگاری بحران به کمک رسانه ها می آید، تشکیل یک ستاد بحران برای اطلاع رسانی درباره ی حوادث است.

او می گوید تشکیل ندادن یک ستاد خبری واحد در بحران ها، سبب تولید خبرهای ضد و نقیضی می شود که پیوسته تایید و یا تکذیب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مدرس دانشگاه اظهاراتش در بررسی عملکرد رسانه های کشور در رابطه با حادثه ی دلخراش فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان را با این جملات شروع می کند: موضوع سر این حادثه بسیار بسیار اسف بار نیست.

می گویم اسف بار به این جهت که به این آقایان چندین بار اخطار داده شده بود که این سازه ریختنی و ویران شدنی است؛ به هر صورت وارد این بحث نمی شوم.

قاضی زاده سپس تصریح می کند: بارها عرض کرده ام، وقتی حادثه ای اینگونه اتفاق می افتد، یک ستاد خبری که می تواند از اعضای هلال احمر، وزارت کشور، سپاه، نیروی انتظامی، صداوسیما یا هر نیرو، ستاد و سازمانی که به این حوادث ارتباط پیدا می کند، تشکیل شود.

همچنین این ستاد می تواند ترکیبی از نیروی انتظامی، وزارت کشور، هلال احمر و سایر افرادی باشد که می آیند و وارد صحنه می شوند.

این ستاد باید وظیفه اطلاع رسانی را بر عهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد

خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد