مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 00:172022-05-28سياسي

نمایشگاه حضور صدساله خورشید در قم آغاز به کار کرد


نمایشگاه «حضور صدساله خورشید» آثار، تصاویر و دستاوردهای امام خمینی (ره) با حضور آیت الله حسینی بوشهری در مرکز همایش های غدیر قم آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در آستانه صدمین سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به حوزه علمیه قم و سی و سومین سالگرد ارتحال ایشان، نمایشگاه حضور صدساله خورشید آثار، تصاویر و دستاوردها شب گذشته در مرکز همایش های غدیر قم آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با پیام تصویری حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی و سخنرانی آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری و حضور آیت الله مرتضی مقتدایی، آیت الله دوستی زنجانی، آیت الله هاشمی، آیت الله فقیه یزدی و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و حجت الاسلام والمسلمین جوادی آملی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در این مراسم، گفت: این مؤسسه با هدف تنظیم، دسته بندی، حفظ آثار و حراست از میراث فکری، علمی، فقهی، عرفانی و سیاسی امام راحل ایجاد شده است.

وی افزود: از جمله اقدامات مهم این مؤسسه این است که همه آنچه که مربوط به امام راحل بود همچون احکام، نامه ها، آثار علمی، بیانات و اسناد تاریخی ایشان حفظ و تنظیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه حضور صدساله خورشید در قم آغاز به کار کرد

نمایشگاه حضور صدساله خورشید در قم آغاز به کار کرد