مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 22:222022-05-28سياسي

چرا این جنگ نابرابر توجه کسی را به خود جلب نمی کند؟!


شهادت قریب به 150 تن، حکم جنگ تمام عیاری را دارد که می بایست واکنشی بسیار سریع و قاطع در پی داشته باشه، اما این گونه نشده تا این سوال بوجود آید که چه رویدادی باید رقم بخورد که این جنگ نابرابر دیده شود؟!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صبح امروز خبری مخابره شد که حکایت از درگیری خونباری در منطقه حفاظت شده دره باغ از توابع شهرستان بوانات (استان فارس) داشت؛ رویدادی که شامگاه جمعه، ششم خرداد 1401 به وقوع پیوست و در نتیجه آن، دو تن به شهادت رسیدند؛ محیط بان محمد فرهمند و همیار افتخاری محیط زیست، رضا بهرام پور .

فاجعه ای که در نتیجه تقابل با شکارچیان غیرمجاز و آتش گشودن ایشان بر روی محیط بانان رقم خورد و اگر بخت با علی اسدی ، دیگر همیار محیط زیست نبود، جان او را هم ربوده بود.

بازمانده جنایتی که حالا در بیمارستانی در شهر آباده بستری ست و تحت مداوا قرار دارد، اما داغی که دیده، درمان ناپذیر است و چه بسا تا همیشه با او خواهد ماند.

این در حالی است که ضاربان متواری شده و تحت تعقیب قرار گرفته اند و آن گونه که فرمانده انتظامی استان فارس گفته، سه نفر مظنون که در محل حضور داشتند، شناسایی شده و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل شده اند.

شروع پرونده ای که دادستان عمومی و انقلاب استان دستور های قضایی مورد نیاز برای تشکیل و پیگیری اش را صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا این جنگ نابرابر توجه کسی را به خود جلب نمی کند؟!

چرا این جنگ نابرابر توجه کسی را به خود جلب نمی کند؟!