مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 21:422022-05-28ورزشي

توضیحات رییس صدا و سیما درباره عملکرد 20:30


هر بخشی در رسانه ملی نیاز به نوآوری، خلاقیت و تحول بیشتر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رییس صداوسیما همزمان با سالروز گرامیداشت سوم خرداد و برگزاری نشست های دانشجویی، با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، پیمان جبلی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد اما اصلی ترین موضوع درباره همکاری رسانه ملی با چهره ها و افراد باسابقه در تلویزیون بود، موضوعی که خود پیمان جبلی از آن به عنوان استفاده از سرمایه های تلویزیون یاد کرد.

اما پاسخ های صریح او به سؤالات دانشجویان درباره ماجرای بازگشت عادل فردوسی پور، خط نخوردن ایرج طهماسب و رضا عطاران، بازگشت چند برند به تلویزیون، تغییرات در 20:30 و شبکه نمایش خانگی، بحث برانگیز شد، تا جایی که روابط عمومی رسانه ملّی روز گذشته بیانیه ای صادر کرد و درباره بخشی از این صحبت ها، توضیحات تکمیلی داد.

در این بیانیه آمده بود که متأسفانه برخی رسانه ها و گروه ها در فضای مجازی بخش هایی از دیدگاه های رییس رسانه ملی، از جمله دیدگاه او درباره پشتوانه قانونی فعالیت و نظارت ساترا بر فضای تولید صوت و تصویر کشور را تحریف کردند.

در حاشیه برنامه ای با پیمان جبلی گفت وگویی صمیمانه داشتیم تا او درباره برخی از بخش های دیگر صحبت های خود در دانشگاه شریف توضیحاتی تکمیلی تر ارائه بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس صدا و سیما درباره عملکرد 20:30

توضیحات رییس صدا و سیما درباره عملکرد 20:30