مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 21:172022-05-28سياسي

تقویت نظارت ها بر عدم احتکار کالاهای اساسی در استان قم


مدیر کل بازرسی استان قم بر تقویت نظارت ها در راستای عدم احتکار کالاهای اساسی و همچنین فروش خارج از چرخه قانونی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمود طالبی بعد از ظهر شنبه در بازدید از انبار کالاهای اساسی در استان قم اظهار داشت :46 اتحادیه اصناف در استان قم فعالیت می کنند که نظارت اتاق اصناف مطلوب نیست و کمیسیون های بازرسی اتحادیه ها می بایست فعال شوند.

مدیر کل بازرسی استان قم با بیان اینکه حمایت از مردم در این شرایط از اولویت های سازمان بازرسی است افزود: مدیران اتاق اصناف می بایست اتحادیه هایی که در زمینه انجام مأموریت خود کوتاهی و ترک فعل می کنند را معرفی کنند تا برخوردهای قانونی با آنان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت بر تخلفاتی همانند نداشتن قیمت بر روی کالا و همچنین نداشتن مجوز کسب و کار مهم است افزود: تاثیرگذارتر از این نظارت ها باید بر روی عدم احتکار کالاهای اساسی و همچنین فروش خارج از چرخه قانونی نظارت جدی و مستمر داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز اظهار داشت: پاسخگویی سامانه 124 این سازمان از ساعت 8 صبح تا 20 ادامه دارد و پس از این ساعات نیز گزارش های شهروندان ضبط می شود و در مرحله بعد رسیدگی های لازم صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نظارت ها بر عدم احتکار کالاهای اساسی در استان قم

تقویت نظارت ها بر عدم احتکار کالاهای اساسی در استان قم