مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 19:172022-05-28اجتماعي

آزادراه خرم آباد- پل زال بازگشایی شد


پل زال که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی و تردد در آن برقرار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کیلومتر 84 لاین برگشت آزاد راه خرم آباد - پل زال که به دلیل ریزش کوه از ساعت 12:30 ظهر امروز مسدود شده بود با تلاش جهادی نیروهای راهداری و آزادراه ظرف مدت نیم ساعت بازگشایی و تردد به صورت موقت در آن برقرار شده است.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ظرف مدت چهار روز آینده مشکل جاده آزادراه خرم آباد - پل زال به طور کامل برطرف و تردد به صورت عادی و روان در آن برقرار خواهد شد.

رییس بهره برداری آزادراه خرم آباد - پل زال نیز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: محور آزاد راه پل زال- خرم آباد در سمت مخالف به علت ریزش کوه مسدود شد.

عبدالرضا دستمالچی اظهار کرد: این حادثه که در 20 کیلومتری محور آزاد راه پل زال- خرم آباد در لاین مخالف اتفاق افتاد برای مدت کوتاهی موجب انسداد این محور شد.

وی افزود: ریزش کوه قسمتی از دیواره محور را در حوالی تونل ماهور تخریب کرد.

رییس بهره برداری آزادراه خرم آباد - پل زال گفت: با تلاش عوامل راهداری و عوامل آزاد راه پل زال- خرم آباد انسداد برطرف و تردد با اعمال یکسری محدودیت ها تا ریزش برداری کامل برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه خرم آباد- پل زال بازگشایی شد

آزادراه خرم آباد- پل زال بازگشایی شد