مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:322022-05-28سياسي

برگزاری اجلاسیه ایثارگران تعاون در دفاع مقدس در استان مرکزی


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: اجلاسیه ایثارگران تعاون استان مرکزی دوازدهم خرداد ماه سال جاری با حضور سردار باقرزاده از رزمندگان تعاون بودند و خاطره گویی رزمندگان تعاون استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی رزمندگان تعاون استان مرکزی برای تبیین نقش تعاون در دفاع مقدس و شروع فعالیت های تبلیغی، ترویجی و تبیینی در این راستا، اجلاسیه ایثارگران تعاون در دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارگروه تعاون در ذیل ستاد کنگره از سال های گذشته فعالیت می کند که در این راستا کمیته های تعاون شهرستانی تشکیل می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم در دانشنامه دفاع مقدس تبیین نقش تعاون است و در این راستا تهیه کتاب تخصصی نقش تعاون در دستور کار قرار گرفته است.

کریمی با اشاره به عروج آسمانی حاج عباس آقایی از رزمندگان ارزشمند دوران دفاع مقدس گفت: زنده یاد سرهنگ پاسدار عباس آقایی که به تازگی مرحوم شدند  از رزمندگان تعاون بودند و اهتمام ویژه ای به تبیین حماسه های دفاع مقدس و خصوصا نقش تعاون داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاسیه ایثارگران تعاون در دفاع مقدس در استان مرکزی

برگزاری اجلاسیه ایثارگران تعاون در دفاع مقدس در استان مرکزی