مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-28اجتماعي

مهلت صدور نمون برگ های «هدایت تحصیلی» و ثبت ظرفیت رشته ها تا 10 خرداد


بر اساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره فرآیند هدایت تحصیلی، مهلت تعیین شده برای ادارات کل آموزش و پرورش استان ها جهت تکمیل و ثبت ظرفیت رشته های تحصیلی مربوط به سال تحصیلی 1402-1401 تا 10 خردادماه تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بر اساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره فرآیند هدایت تحصیلی، مهلت تعیین شده برای ادارات کل آموزش و پرورش استان ها جهت تکمیل و ثبت ظرفیت رشته های تحصیلی مربوط به سال تحصیلی 1402-1401 تا 10 خردادماه تعیین شده است.

  در این اطلاعیه خطاب به رؤسای اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان ها آمده است: پیرو اطلاعیه های شماره 4 و 5 هدایت تحصیلی و با توجه به دریافت گزارش آماری از پورتال همگام، ثبت ظرفیت رشته های تحصیلی مربوط به سال تحصیلی 1402-1401 هنوز در برخی از مناطق در پورتال همگام انجام نشده است.

لذا با توجه به غیرفعال شدن نمون برگ های تکمیل ظرفیت از تاریخ دهم خرداد 1401، شایسته است به منظور جلوگیری از ایجاد خلل در فرایند صدور نمون برگ های هدایت تحصیلی، برابر اطلاعیه شماره 4 نسبت به تکمیل و ثبت ظرفیت در اسرع وقت اقدام شود.

ضمنا تأکید می شود که این مهلت، به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت صدور نمون برگ های «هدایت تحصیلی» و ثبت ظرفیت رشته ها تا 10 خرداد

مهلت صدور نمون برگ های «هدایت تحصیلی» و ثبت ظرفیت رشته ها تا 10 خرداد