مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-28اقتصادي

حمایت کمیته امداد خراسان شمالی از 29 بیمار ام اس


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: اکنون حدود دو هزار بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به حمایت های ویژه این نهاد از بیماران نیازمند استان، اظهار کرد: اکنون 106 بیمار خاص، 1800 بیمار صعب العلاج و بیش از 300 بیمار زمین گیر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از تمامی خدمات بیمه ای و درمانی این نهاد بهره مند هستند.

وی گفت: سال گذشته بیش از سه میلیارد و 200 میلیون تومان برای این بیماران از محل منابع داخلی کمیته امداد و دولتی هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه از مجموع بیماران خاص 29 نفرخاصه بیماران ام اس هستند، افزود: ماهانه 200 هزار تومان به عنوان کمک هزینه نگهداری به خانواده دارای بیماران زمین گیر واریز می شود.

الهی راد با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی شاخص های بهداشتی و پیشگیرانه برای مددجویان اظهار داشت: این نهاد سالانه با اولویت مناطق محروم، خدماتی از قبیل غربالگری انواع بیماری های غیرواگیر، برگزاری کلاس های آموزش بهداشت و سلامت، تحویل سبد اقلام، کمک هزینه پزشکی در قالب خدمات چشم پزشکی و دندان پزشکی به مددجویان ارایه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد خراسان شمالی از 29 بیمار ام اس

حمایت کمیته امداد خراسان شمالی از 29 بیمار ام اس