مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:072022-05-28اقتصادي

اقدام موثر پیرمردان روستایی در آزادسازی محور روستایی


پیرمردان روستایی در بخش گلستان شهرستان سیرجان برای نجات جان مردم روستا بیش از 10 میلیارد ریال از باغات پسته را برای دوبانده شدن محور روستایی بخشیدند.

- محور خواجو شهر در بخش گلستان به سیرجان سال های سال است که قربانی می گیرد و هر روز شاهد تصادف رخ به رخ وسایل نقلیه در این محور پرترافیک یک بانده بوده و هستیم.

  اکبر عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان در این زمینه گفت: جاده روستایی یاد شده 15 کیلومتر است که تاکنون قریب به 150 میلیارد ریال از اعتبارات راه روستایی و کمک معین های اقتصادی هزینه شده است اما در بخشی از اجرای طرح با مشکل معارض درباغات پسته در مسیر قرار گرفتیم که با همکاری 6 نفر از مالکان روستای ابراهیم آباد رضوی بیش از یک هکتار از باغات پسته آنان به تملک درآمد و در اجرای طرح حوادث و تصادفات به صفر رسید و جان مردم را نجات داد.

وی افزود: افراد بیش از یک هکتار از زمین های باغات پسته خود را به ارزش بالغ بر 10 میلیارد ریال به این امر خیر اختصاص دادند و امروز به عنوان خیر راهساز در منطقه شناخته شدند.

سهراب بهاءالدینی فرماندار سیرجان نیز امروز با حضور در منزل این خیرین روستایی از آنان تجلیل کرد و همکاری با دولت را در اجرای طرح های عمرانی تحقق توسعه پایدار در مناطق روستایی عنوان کرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام موثر پیرمردان روستایی در آزادسازی محور روستایی

اقدام موثر پیرمردان روستایی در آزادسازی محور روستایی