مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:522022-05-28سياسي

تمدید اعتبار کارت های هوشمند ملی


وزارت کشور پیشنهاد تمدید اعتبار کارت های هوشمند ملی که اعتبارشان تا پایان سال 1403 و یا قبل از آن به پایان می رسد به دولت ارایه کرد.

- که اعتبارشان تا پایان سال 1403 و یا قبل از آن به پایان می رسد به دولت ارایه کرد.

وزارت کشور پیشنهاد کرد تا با تمدید اعتبار کارت های هوشمند ملی که اعتبارشان تا پایان سال 1403 و قبل از آن به پایان می رسد، موافقت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت ایرنا، با توجه به اعتبار هفت ساله کارت های هوشمند ملی صادر شده و گذشت مدت زمان قانونی از نخستین صدور و آغاز انقضای آنها، وزارت کشور پیشنهاد تمدید اعتبار کارت های هوشمند ملی که اعتبارشان تا پایان سال 1403 و یا قبل از آن به پایان می رسد به دولت ارایه کرده است.

در اجرای بند د ماده 46 برنامه پنج ساله پنجم توسعه، سازمان ثبت احوال مکلف شده نسبت به ایجاد زیرساخت های نرم /سخت افزاری لازم برای صدور و تحویل کارت های هوشمند ملی با ظرفیت حداکثری خود (صدور ماهیانه دو و نیم میلیون کارت) اقدام کند.

با شروع صدور کارت هوشمند ملی، در حالی که انتظار می رفت حداکثر تا پایان سال 1394 پوشش کارت های هوشمند ملی کامل شود، به دلایلی از جمله عدم تخصیص سهم قانونی سازمان ثبت احوال از محل درآمدهای محقق شده از صدور کارت هوشمند ملی در موعد مقرر باعث شد طبق برنامه پیش بینی شده و به رغم تمدید مهلت تا پایان سال 13


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار کارت های هوشمند ملی

تمدید اعتبار کارت های هوشمند ملی