مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-28سياسي

«دوماشال» برگ زرینی از دلاوری رزمندگان همدان است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: کتاب «دو ماشال» روایت زندگی ماشالله حرمتی جانباز جنگ تحمیلی یکی از قهرمانان همدان است که زندگی به ظاهر ساده اش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی بعد از ظهر امروز در نشست معرفی کتاب دوماشال با بیان اینکه امروز برگ زرین دیگری از دلاوری های همدان را بازخوانی می کنیم اظهار کرد: همدان در قله ادبیات پایداری ایران اسلامی با افتخار می درخشد و این به لطف قهرمانان جبهه های نبرد و قلم های مستحکم نویسندگان ادبیات پایداری است.

وی افزود: همدان سرزمینی قهرمان پرور است که بسیاری از آنها بی نام و نشان در خیابان ها و کوچه ها گام برمی دارند و به چشم همه ما به ظاهر انسان هایی معمولی به نظر می رسند اما سینه آنها پر از داستان های حماسی است که معنی متفاوتی از زندگی به خواننده می دهد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان افزود: ماشالله حرمتی جانباز جنگ تحمیلی نیز یکی از قهرمانان بی شمار این خطه است که زندگی به ظاهر ساده اش، پرده ای است بر دریای بیکران معنی، معناهایی که بسیاری از افراد در جستجوی آن عمرها می گذارند و شاید آنچنان که شایسته و بایسته است به آن دست پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه در این میان، کتاب به یاری انسان می شتابد و راه پرفراز و نشیب تجربه را در چند خط خلاصه می کند گفت: امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوماشال» برگ زرینی از دلاوری رزمندگان همدان است

«دوماشال» برگ زرینی از دلاوری رزمندگان همدان است