مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-28سياسي

محکومیت رییس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی زرندیه از خدمات دولتی


رییس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان زرندیه به یک سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.

- حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: حکم انفصال موقت رییس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان زرندیه به جرم گزارش خلاف واقع صادر شد.

وی افزود: مطابق دادنامه صادره از شعبه 102 دادگاه کیفری دو دادگستری شهرستان زرندیه رییس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان زرندیه به اتهام تنظیم گزارش خلاف واقع و ممانعت از اجرای حکم دادگاه و دستور مقام قضایی با سو ء استفاده از موقعیت شغلی به یک سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی عنوان کرد: نماینده حقوقی اداره جهاد کشاورزی شهرستان زرندیه و یکی از مأمورین انتظامی شهرستان زرندیه از دیگر مجرمین این پرونده بوده اند که به همین اتهام نماینده حقوقی اداره جهاد کشاورزی شهرستان زرندیه به یک سال انفصال از خدمات دولتی و مأمور انتظامی شهرستان زرندیه به 7 ماه حبس تعلیقی و ممنوعیت اشتغال نامبرده در نیروی انتظامی به مدت شش ماه محکوم شده اند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در صورت قطعیت حکم، مجازات فوق در مورد مجرمین مذکور اجرا می شود اما فعلاً رأی مذکور بدوی است و هنوز قطعی نشده و مهلت تجدید نظر خواهی باقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت رییس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی زرندیه از خدمات دولتی

محکومیت رییس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی زرندیه از خدمات دولتی