مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-28فرهنگي

مطالبه سینما درباره نمایش خانگی پیگیری می شود/ رفع موانع تولید


محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی بیان کرد که جا دارد مطالبه خانواده سینما در خصوص نمایش خانگی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، سی امین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی با حضور اصغر فارسی، حبیب ایل بیگی، قادر آشنا، سیدمهدی جوادی، محمد حمیدی مقدم، کامران ملکی، مهدی آذرپندار، هاشم میرزاخانی، محمدرضا سوقندی، غلامرضا نجاتی، سیدصادق موسوی، لادن طاهری و یزدان عشیری با موضوع راهکارهای پیشنهادی افزایش اشتغال و تولید در سینما برگزار شد.

محمد خزاعی با اشاره به اهمیت اشتغال از دیدگاه رهبری و نامگذاری سال 1401 به نام تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین بر ضرورت شناسایی راهکارهای موثر برای ایجاد ظرفیت های تولید و افزایش زمینه اشتغال سینماگران و اعضای صنوف سینمایی تاکید کرد.

وی ادامه داد: از سرگیری فعالیت ها در دوران پساکرونا و رکود نسبی تولید در همه عرصه ها از جمله سینما بیش از همیشه، هم افزایی همه دستگاه ها و مراکز فعال حوزه فرهنگ و سینما را می طلبد و برای رونق و تحرک در این بخش لازم است همه معاونت ها و موسسات سازمان به طور جدی وارد شوند.

رییس سازمان سینمایی معتقد ست همه موظفیم با درک ضرورت و نیاز خانواده سینما نسبت به برنامه ریزی و طراحی در این زمینه ورود کنیم و با جلب مشارکت های خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه سینما درباره نمایش خانگی پیگیری می شود/ رفع موانع تولید

مطالبه سینما درباره نمایش خانگی پیگیری می شود/ رفع موانع تولید