مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-28پزشكي

بیمارستان نجف زاده اردبیل سال 1403 تکمیل می شود


معاون توسعه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، بیمارستان نجف زاده سال 1403 به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز رحیمی بعد از ظهر شنبه در جریان سفر وزیر بهداشت به اردبیل و در بازدید از پروژه بیمارستان نجف زاده اردبیل اظهار کرد: سیاست کلی وزارت بهداشت حفظ، نگهداشت و ارتقا نیروها است و هیچ برنامه ای برای تعدیل نیرو ندارد.

وی تصریح کرد: آزمون استخدامی برای امسال برنامه ریزی شده و جلسات مختلفی با سازمان اداری استخدامی برگزار کرده ایم.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان نجف زاده اردبیل گفت: تلاش می شود که پروژه بیمارستان نجف زاده اردبیل در سال 1403 تکمیل و به بهره برداری برسد.

در این بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز افزود: تعداد تخت های بیمارستانی مرکز درمانی در دست ساخت نجف زاده اردبیل از 258 تخت به 500 تخت افزایش یافته و با تسریع در عملیات عمرانی، ساخت آن در اولویت پروژه های عمرانی استان قرار گرفته است.

علی محمدیان اردی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای اجرای این بیمارستان در قالب بودجه سال جاری پیش بینی شده و قرار است ظرف پنج سال احداث و تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان نجف زاده اردبیل سال 1403 تکمیل می شود

بیمارستان نجف زاده اردبیل سال 1403 تکمیل می شود